photo skolaa_zps8fffc7eb.png
//Farhana_Tonah ^_^
23 ogos 1994

Isnin, 5 Mac 2012 @ 12:58 PG | 0 Comment [s]

hey hey .assalamualaikum . apa kabar semua ?sehad ? ukeh bagos bgos . cuma nak pesan . jangan main hujan sangat tao . nati demam .kesian makayah . jenuh nak bawak p klinik ya ?hewhew . sebenarnya .aq dh tatao nak buat entry apa dh .BINGUNG .yeah , satu ayat yang sesuai .tapi tapi tadi kan , ternampak gambar time bayi dulu .perpikir satu menda .kalo time kecik aq agak gaint , kalo besar nati cenna ? alamak ! takod oh .oke . pandai pandai la kaw kawal diet kaw ya wahai farhana .hehe .hmm, cepat kan masa berjalan ? rasa macam cepat sngat .dulu kecik jah .tut tut dh besar . dh bole kawin dh punn . haha *gatai .setiap tahun , mesti ada saja gmbar yang ditangkap dan setiap tahun mesti saiz aq akan berbeza-beza . awat awat ?! herr . haha .makan banyak kod noh . meh kita reverse balik zaman aq time dulu neh . kalo nak tgok , diam diam .jangan bising . kalo tamao . tekan ctrl + w yoo sygss .peace yaa .

haha .neh umor aq baru bapa hari jah . tada nama lagi time neh . sedang memilih tueee ..
 ha , dah pandai jalan dh punn . cepat kan cepat kan ? haha .O.o comei kan ? *pasan .hewhew .mata tengok mata tiktao .

 ne gambar paling terbaru. haha .membesar dengan pantas kan ? hoho . malas nak bubuh banyak2 . jenuh nak upload 18keping. ni hari yang paling best .yeah . rindu saat begini . IMISSSMKABI .
hm. setiap gambar ada cerita tersendiri . rite ? bila kita duduk sorang-sorang pasti menitis air mata kalo kenangkan saat yang takan mungkin berlaku buat kali kedua .so , hargai lah setiap kenangan .hidup ibarat game . banyak rintangan untuk sampai ke puncak kecemerlangan . kalo kita pandai hadapi semua rintangan , insyaallah kita akan berjaya smpai dengan rahmatnya . tapi kalo kita kuat melatah . tidak berusaha untuk terus menghadapi rintangan tersebut . kita akan kecundang .assalamualaikum .


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps . assalamualaikum , salam sejahtera dan salam 1Malaysia . selamat singgah yaa . why not , awak follow blogie farhana , i`ll follow you back darl :D

iloveyou MR.D

NOOR FARHANA BINTI ZAKARIA


Navigations!

Diary About Site


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Noor Farhana Zakaria

Best View at GOOGLE CHROME!