photo skolaa_zps8fffc7eb.png
//Farhana_Tonah ^_^
will die

Jumaat, 17 Februari 2012 @ 11:52 PTG | 0 Comment [s]


haha . ta pena pena aq bubuh gambar seblom entry kan ?  jarang -jarang sekali aq nak letak gambar camtue . takod kod . tengok punn dh gerun . aq tatao nak mula berstory cenna . dalam dua tiga hari ini , macam macam aq pk . mati la , apa lah . aq sllo sgt harapkan org sekeliling . ta selamanya org sekeliling kita akan terus bersama kita .right ? mati punn sorang sorang jgaak . bukan ada nak teman punn . ta bole punn . start la nh , aq nak try tgok hdup tanpa orang sekeliling . mencuba bole kan ? tanpa kawan yang nak dengar sllo masalah kita , fmily yang sentiasa ada bila kita susah . enta la ,sejak bila mula kesa aq dh ta percaya kat sapa sapa pun termasuk fmly sendiri . bila bnyak yang aq pk , aq ambik bnyak keputusan yang ta masuk akal . hmm .aq asa aq dh mula berubah . memang aq dh berubah .aq berubah punn sbb dh tahan hdup dgn org sekeliling .herh [!] . penad tao nak buad bagi semua org senang dgn kita . yang fakta nya , lebih bnyak org ta suka kita dari org yang suka kita . aq hrap tada yang kecik hati dgn aq . sesekali kita kena belaja untuk melupakaan kenangan . walaupun semanis atau sepahit mna punn . practice[s] make perfect . assalamualaikum ~


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps . assalamualaikum , salam sejahtera dan salam 1Malaysia . selamat singgah yaa . why not , awak follow blogie farhana , i`ll follow you back darl :D

iloveyou MR.D

NOOR FARHANA BINTI ZAKARIA


Navigations!

Diary About Site


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Noor Farhana Zakaria

Best View at GOOGLE CHROME!