photo skolaa_zps8fffc7eb.png
//Farhana_Tonah ^_^
soppa doppa borinkk

Selasa, 27 Disember 2011 @ 2:49 PG | 0 Comment [s]

hello oll . bosan kan cuti nie ? okei . korunk ta . farhana jah . eh , bosan la rini , kalo ada "teman", bole jugak kua ronda ronda . tapi , tada . okeh ,redha .HEHE . nawad apa ha ? makin lama dop hadap komp nie , semakin pening kepala otak .nak p tusyen , ada ka orang buat tuisyen untuk bbdax yang dah hbis SPM nia ? kalo ada  , meh contact farhana nah ? orang first nak p daftar .011113327.... ya ka ? ckap jah kut . kalo ada lesen sendiri , dapat la kua sesuka hati , tapi tada . tumpang lesen orang jah . alah , ayah ada .HEHE . bukan manja , untuk keselamatan . ya tak ? terpulang pada diri masing2 . eh , terpikir nak buat novel la . tapi tada idea . kan best dapat buat novel yang tebal2 , pastue , boleh anta kat ..... tatao la plop nak anta kat mna .cuti panjang lagi neh . ada dlm 6 bulan lagi . nawad apa la kat umah . mmang mmbosankan . boleh ta pusing wktu , nak blek blek time skolah . bestnyaa . pusing 2 taon un , jadilah , boleh amek SPM lein , mna nak tao , dapat buat lagi terbaik dari semalam .and and dapat ulang masa lalu yang sgt mengembirakan . sedihnyaa . kalo la dapat mengubah kesilapan lalu . memang tidak dinafikan , zaman skolah adalah zaman yang terbest bersama kawan2 . kawan ?um . dalam best pun , kita diuji jgak kan ? sapa yang sabar , taniah . but not me . cepat lemah . yes ! lemah sgt kalo ada masalah , bukan tao nak crik jalan penyelesaian ,tao nanges jah . dah dilahirkan mcam nie . bukan diminta .uke la , stop mengarut . nak p pasar malam jap . k baii .


#lembu perpegang pada tali ,manusia berpegang pada janji .
#paham paham sendiri . salam ..


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps . assalamualaikum , salam sejahtera dan salam 1Malaysia . selamat singgah yaa . why not , awak follow blogie farhana , i`ll follow you back darl :D

iloveyou MR.D

NOOR FARHANA BINTI ZAKARIA


Navigations!

Diary About Site


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Noor Farhana Zakaria

Best View at GOOGLE CHROME!